زلزله آذربایجان

ابراز همدردی انجمن مثنوی پژوهان ایران با زلزله‌زدگان شمال غرب کشور

 

حادثه دردآور و تاسف‌بار زلزله در آذربایجان شرقی را که خانواده‌های بسیاری از هم‌میهنان عزیز را داغدار کرد و به کشته و مجروح شدن جمع کثیری از مردم آن سامان انجامید به ملت ایران به‌ویژه کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند تسلیت عرض می‌کنیم و شفای عاجل مجروحان و آسیب‌دیدگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم. انجمن مثنوی پژوهان ایران همچنین آرزوی صبر و بازگشت به زندگی برای بازماندگان و غفران و آمرزش و علو درجات برای از دست رفتگان دارد.

 

 

جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان زلزله زده آذربایجانی

 

پس از هماهنگی های به عمل آمده با دوستان مورد اعتماد در آذربایجان، علاقمندان کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی‌ می‌توانند کمک‌های ریالی خود راِ به حساب شماره  9800150003 بانک سپه شعبه 009 تبریز و هموطنان خارج از کشور کمک‌های ارزی خود را به  حساب ارزی شماره 10311 بانک ملی‌  شعبه 4501 تبریز، به نام «جمعیت خیریه نوبر» واریز نمایند.

جمعیت خیریه نوبر که از سال 1326 تاکنون فعالیت می کند یک جمعیت کاملا مردمی است و توسط افراد مورد اطمینان اداره می‌شود و این کمک ها صرفا جهت زلزله زدگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. جهت آشنایی با «خیریه نوبر» می‌توانید به سایت این جمعیت مراجعه فرمایید:

 www.nobarcharity.org

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.